Roosa nauha -kampanja menee päin elämää!

Roosa nauha -kampanja menee päin elämää!

2025 Roosa nauha -kampanja liputtaa tänä vuonna elämän puolesta. Nauhan suunnittelija on iki-ihana ja rempseä Katja Ståhl, joka kannustaa kohtaamaan elämän odottamattomat käänteet katse suunnattuna rohkeasti eteenpäin ja lippu korkealla. Airam on keräyksessä mukana jo kymmenettä kertaa.

Roosa nauha -kampanja palaa juurilleen ja nostaa vuosien jälkeen teemaksi rintasyövän, joka on naisten yleisin syöpä Suomessa. Rintasyövän hoitotulokset ovat viime vuosien aikana parantuneet - jopa neljä viidestä sairastuneesta selviää koettelemuksesta - mutta tautiin sairastuu vuosittain yli 5200 ihmistä. Vaikka ennusteet ovat toiveikkaampia, rintasyöpä on yleisyytensä vuoksi edelleen maailmanlaajuisesti naisten syöpäkuolemien kärkisyy.

Syöpäsäätiö tukee vuosittain kymmeniä syöpätutkimushankkeita ja on Suomen merkittävin yksityinen syöpätutkimuksen rahoittaja. Syöpäsäätiön sivuilla voit tutustua hankkeisiin, joita säätiö tukee. Ilman tutkimusta ei ole kehitystä, ja ilman tukea ei ole tutkimusta. Syöpäsäätiön tukemalla tutkimuksella rakennetaan huomisen hoitoja.

Ostamalla Roosa nauhan, Roosa nauha -rannekkeen tai Roosa nauha -tuotteita, tuet suomalaista syöpätutkimusta sekä syöpään sairastuneita ja heidän läheisiään. 

Airam on kampanjassa mukana 28 käytännöllisellä ja arkijärkisellä tuotteella, joita voi ostaa kampanjan pääyhteistyökumppaneiden myymälöistä (K- ja S-ryhmä). Tuotteiden lahjoitusosuudet on merkitty tuotepakkauksiin.

Kymmenen vuoden aikana Airamin tuotemyynnillä on kerätty Syöpäsäätiölle lähes 400 000 €. Kiitos Sinulle merkityksellisestä ostoksestasi.