Verkkokauppaa koskevat kysymykset

Verkkokauppaa koskevat kysymykset

Kokoamme tänne yleisimmät Airamin verkkokauppaa koskevat vastuullisuuskysymykset ja vastaukset niihin.

Olen kuluttaja-asiakas ja haluan ostaa tuotteitanne. Miksi en pääse verkkokauppaan?

Vaikka tuotteemme lopulta päätyvätkin käyttöösi tai valaisemaan kotiasi, suoria asiakkaitamme ovat erilaiset jälleenmyyjät ja tukkuliikkeet. 

Emme myy tuotteitamme suoraan kuluttaja-asiakkaille. Poikkeuksena ovat ystävämyyntitapahtumamme sekä jotkin Keravan Kaupungin järjestämät tempaukset. Näissä tuotevalikoima on hyvin rajallinen.

Myös mahdollisissa reklamaatiotapauksissa, ota ensin yhteys suoraan siihen myymälään, josta ostit tuotteen.

Mikä hinta verkkosivuilla näkyy?

Tuotteen hinta näkyy verkkokaupassa vain kirjautuneille asiakkaille. Hinta on joko oma ulosmyyntihintamme tai jos meillä on yrityksesi kanssa hinnoista erillinen sopimus, silloin näet asiakaskohtaisen, sopimuksen mukaisen hinnan.

Miten saan tunnukset Airamin verkkokauppaan?

Luomme verkkokauppatunnuksia laskutusasiakkaillemme sekä sähkö- ja valaistusalan suunnittelijoille. Täytä rekisteröintilomake, niin käsittelemme pyyntösi mahdollisimman pian.

Mitä hyötyä verkkokauppaan rekisteröitymisessä on?

Verkkokauppaan kirjautumalla säästät aikaa. Voit mm. tilata tuotteita ilman odottelua silloin kun se itsellesi sopii ja näet tuotteiden saatavuuden helposti. Jos tilaat hyllyyn usein samoja tuoteita, voit tallentaa ostoskorisi tulevia tilauksia varten.

Rekisteröityneenä asiakkaana voit mm. koostaa tuotekansioita ja tallentaa suosikkituotteita. 

Olen kirjautunut verkkokauppaan. Miksi en näe ostoskoria?

Jos sinulta on estetty ostamisen mahdollisuus, olet järjestelmässämme merkitty suunnittelijaksi. Suunnittelijat pääsevät kirjautuneena käyttämään verkkokaupan mainioita työkaluja, kuten luomaan projektikansioita, mutta ostosten tekeminen on estetty. Jos sinulla pitäisi olla mahdollisuus ostaa tuotteita, ota yhteys asiakaspalveluun.